Parse, Alarm, Gauge. The must-have tool.

LogRep is a log parser for Final Fantasy XIV. You can compare your parse result with players in all servers (anonymous) on the web. LogRep also has an alarm function which reacts to specific log. You can also easily set an alarm to ring after specific duration.

1.22.00

2014/06/02




  • オプション画面を整理しました
    Rearranged the options window.


  • RDMに自動開始・停止機能を追加しました。新しく追加されたオプションをオンにすると使うことが可能です(デフォルトはオフ)
    Added a feature which automatically starts and stops the damage meters. A new option toggles this feature on or off. (Default: off)


  • RDMの2(・3・5)ボタンを廃止しました。DPS計測の際には「Duration 2:00」近辺を狙えばいいので廃止しましたが、要望があるようなら復活も考えます
    Removed the 2/3/5 buttons from the damage meter overlay. In the case of measuring DPS, a duration of about 2 minutes seems to work so they have been removed for now, but if the feature is requested again I will consider bringing it back.



8 comments:

田所浩二 さんのコメント...

1.22に反映されてないヨー

codescream さんのコメント...

田所浩二 さん

不具合なおしてる間に記事だけ反映されちゃったヨー
もう少しお待ちくだされ;)
ちなみに今あがってるのは1.21.00でございますー。
⇒ 1.22.00 アップしました。

有末有子 さんのコメント...

RDMのタイマー時間をイジった後、オプション開き直すと30に戻ってるのですがバグ?

codescream さんのコメント...

有末有子 さん

おや。ちなみに何秒にしたいんでしょうか?

有末有子 さんのコメント...

適当に6にしようとしました。

有末有子 さんのコメント...

あ、今気づきましたX(
minimum:30secの文字に…

侵攻4層のP3(天地フェーズ)からを計測したいとおもいましたが自動では難しそうです

codescream さんのコメント...

有末有子 さん

最低ライン5秒くらいにしてみましょうかねー。
(30秒は確かに長すぎたかなと反省。DPSには特に影響しませんしね)

有末有子 さんのコメント...

お、改良ありがとうございます。
週末試してみますねー

コメントを投稿

★「匿名」を選択せず、「名前/URL」で貴方の名前を書いてください。
★ If you have not chosen the "匿名(anonymous)", please write your name in the "名前(Name) / URL".